8 Aralık 2011 Perşembe

Masaüstü Mim'i

Sevgili Ayben, bana masaüstü mim'i yollamış. Aslında biz eskiden blogger iken böyle mim diye bir şey yoktu ya da ben bilmiyordum. Ama hoşuma gitmedi de değil(: 
Bilgisayarda masaüstüne önem veren bir insanım. Arkaplan resmim her zaman olur ve seçerken de önem gösteririm. Arkaplan resmim daha önce "Bir Kaç Kare İstanbul'dan" yazımda yayınlamış olduğum kendi çektiğim Bebek fotoğrafıdır. Klasörlerimi olabildiğince toplu tutmaya çalışsam da ödev, proje, kulüp işleri çok yoğunlaştığında masaüstünde de bir yoğunlaşma oluyor haliyle ama ara ara toplayarak düzenimi devam ettiriyorum. Ayrıca her klasöre farklı bir klasör simgesi seçerim. Kullanımı ve kişiselliği arttırdığını düşünürüm. Her bilgisayarda olanların dışında, Fotoğrafçılık, Ders, Kısayollar, Büyak ve Business diye 5 klasörüm var masaüstünde.Fotoğrafçılık ile uğraştığım için editlenecek olan ve editlenmiş olan fotoğrafları, fotoğrafçılıkla ilgili bilgilendirici yazıları, fotoshop ve benzeri programları bir klasörde topladım. Derslerle ilgili materyalleri bir arada tutmak için "Ders" klasörünü oluşturdum. Yeni programlar denemeyi çok seven yükleyip inceleyen bi'adam olarak programların kısayollarını tutmak için bir klasöre ihtiyacım vardı, "Kısayollar" bana bu konuda yardımcı oluyor.Büyak, açık yazmak gerekirse Boğaziçi Üniversitesi Yöneylem Araştırma Kulübü, bağlı bulunup aktif olarak çalıştığım, e-Bülten proje liderliğini yaptığım öğrenci kulübüdür(Ayrıntılı bilgi için tıklayabilirsiniz). Kulüple ilgili bir çok belgeye kısayoldan ulaşmam gerektiğinden de bu klasör var orada. "Business" klasörü de adı üzerinde çalıştığım projelerle ilgili klasörleri, CV'mi, iş hayatı ile ilgili hoşuma giden yazıları sakladığım klasördür. Bahsetmediğim bir diğer öğe Not Defterim.txt. O kadar çok bilgisayar üzerine not alıyorum ki, böyle bir not defterini de en çabuk ulaşacağım yere iliştirdim. Sağ tarafta olan elektronik küçük not kağıtları yetmiyor mu?Gördüğünüz üzere 8 tane olmasına rağmen çoğu zaman yetmiyor. Daha da fazla kalabalık olmasın diye bir not defteri dosyası da açtım. Sağ tarafta bataryamın durumunu gösteren bir araç, saat, bir de günlük hava durumu hakkında bana haber veren bir araç daha var.
Baya çok şey yazdım galiba(: Benim masaüstüm böyle ya sizinki? Bu mim'i Deli Anne ve İkiz Annesi'ne gönderiyorum.

2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

pek güzel ve sadeymiş masaüstün.. benimki de hemen hemen böyledir.. unutmazsam yazarım inşallah ben de.. teşekkürler , sevgiler:)

EM-Sorkun dedi ki...

Günde 12 saat karşısında olmak zorunda olduğumdan tertipli düzenli tutmaya çalışıyorum... Teşekkürler;)